طرفداران پرسپولیس

توپچیهای تهران

طرفداران پرسپولیس

توپچیهای تهران

سلام بر همگی

توپچیها

سلام به همگی دوستان عزیز خب عزیزان بنده اردلانم یکی از شورشیهای شدید پرسپولیس و میمیرم براش

خب یه بیوگرافی از خودم میگم باهم اشنا تر بشین بهتر بگم با من اشنا تر بشین

خب اردلانم یه تیفوسی پرسپولیسی متولد سال ....نمیگم تو کفش بمونی

سابقه وبلاگزنی زیاد دارم گفتم بیام بلاگاسکای هم ببینیم دیدم بابا بلاگاسکای خوداییش از همه بهتره و جا داره از مدیرش  تشکری بکنم

خب تفریحاتم: اس ام اس بازی نت چت فوتبال کشتی کج(دیدنش البته)

تیمهای خارجی فقط *ارسنال* تیمهای ملی هم فقط کی؟؟؟؟فقط انگلیس کلآ هم پرسپولیس

خب دیگه حال ندارم زیاد حرف بزنم فقط بگم الگویه فوتبالم فرانک لمپارده

خب دوستان شب شهادت امام جعفر صادق هست همینجا به همگی دوستان تسلیت میگم

و به خانواده جناب اقایه اشوبی هم تسلیت میگم

فرزاد آشوبی، هافبک جوان پرسپولیس در غم از دست دادن عموی خود سوگوار شد.

باشگاه پرسپولیس با تسلیت به پدیده فصل گذشته این باشگاه، علو مرتبت و رفعت درجات آن مرحوم را از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نمایدهمگی فاتحه بفرستین

دوستان بازم میام بهتون سر میزنم سعی میکنم هفته ای دوبار نشه یه بار رو اپ کنم

بای

نظرات 17 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

خف بابا بچه جون پرسپولیس که تا همین دیروز زیر اس اس بود کوچولو شاخ شدی بچه هان اره؟؟؟؟تا دیروز زیر ما بودین حالا شاخ شدین

کیر چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ

kiram to koon harchi pres polisie

کیر و دو خایه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

استقلالی ها از همان اول تاریخ زیر پرسپولیسیهابودن فهمیدی کسه ننه

احسان و ماندانا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

من عاشق پرسپولیسم لطفا دیگر ازاین حرفای بد نزنید زشته

دنیا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

پرسپولیس =منچستر انگلیس

نازنین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

پرسپولیس قهرمان میشه شک نکنید اگه نشد بیاین منو بکشید استقلال-0- ابومسلم2 پرسپولیس2 ملوان-0-
از سده بال خواف

محمد جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ

محمد محمدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

رسپولیس قهرمان می شه خدا می دونه که حقشه

امید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.germezha.blogfa.com

سلام به همه هواداران دو آتیشه پرسپولیس لطفا به وبلاگ من هم سری بزن و نظری بده

رویا قرمزته پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

میگم این استقلالیها بی ادب هستند
میگن نه
بیا ببین

سیمین جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام من عاشق پرسپولیس هستم و برای اولین بار است که می خوام مطلب بنویسم لطف کنید ازم استقبال کنید

طرفداران پرسپولیس یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://5225055.blogfa.com

سلام یه سرس به وبلاگ من بزن متشکرم محمد

زهرا12ساله- دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

وایییییی عجب حرف زشتی ههههههههه قربون هرچی پرسپولیسیه

زهرا12ساله- دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

هرچی بگم بازم کمه ولی همش پیروزی پیروزه نه؟خدایش راست میگم غیرازاینه

زهرا12ساله- دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

اقامحمود من اعصاب درست حسابی ندارم فهمیدی فعلا که همون استقلالت که براش میمیری خودفرهادمجیدی گفت ماشست دست پرسپولیسی هام نمیشیسم فعلا تاگریه ی بعدی استفراغی هاایننننننننننننننه

زهرا12ساله- چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

پرسپولیس=بارسلونا استقلال=استفراغ

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد