طرفداران پرسپولیس

توپچیهای تهران

طرفداران پرسپولیس

توپچیهای تهران

اغاز کاربابک

سلام به پرسپلیسی ها

من هم از امروز به بعد در کنار اردلان در این وبلاگ می نویسم این بیو گرافی من

نام:بابک     سن:16   باشگاه مورد علاقه:فقط پرسپلیس   الگوی فوتبالی:آندری شوچنکو

سرگرمی:کشتی کج وچت و فوتبال

خوب در همین حد بسه

منتظر پست های بترکون من و اردل باشید فعلا

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ

احسان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام آقا بابک دیدم نظر نداره گفتم یه چیزی بنویسم

یه دختر از شهرای دور دور یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

پرسپولیسیها همتون رو دوست دارم چون قلبمون فقط و فقط برای یه چیز میتپه اونم پرسپولیسه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

زهرا12ساله- چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

بچه هاسلام بازی استقلال پرسپولیس 6بهمن همه ببینین که پیروزی مثل همیشه برندس بازم گل میزنه وگریه ی استفراغی هادرمی اد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد